Ahad, 14 November 2010

lonely tour de jusco


sambung semangat blogging semalam haha boleh macam tu? food hunting alone malam semalam agak menarik sebab belum pernah food hunting di jusco selama di melaka ni (tak lama mana pun sebab baru 3 bulan) sebelum ni pergi ke jusco dengan perut kenyang so kononnya boleh burn some fats kalau jalan-jalan tanpa hala tuju di jusco ;) well, kenapa saya pilih jusco?sebab tersangat dekat dengan rumah takes less than 10mins to reach.pandai tak saya cari rumah?
banyak juga tempat makan yang first time saya jumpa. salah satu yang agak menarik is the Garden Recipe. kiut sangat restaurant ni.tapi menu dia kurang kiut menyebabkan saya cross Garden Recipe.



dan lagi satu yang menarik hati is this shop that seels cheese tart of various flavours.weee dah test dah memang sedap.rasa-rasanya ini cheese tart aniazizah yang saya makan hari tu. bestbest.lepas ni kalau tension dah dapat one spot yang mmpu membantu untuk merelease tension ;) sorry nama kedai dah lupa -.-''



pusing punya pusing last-last decided untuk makan di...




sebab teringat curry meenya yang nyummiee





sebelum makan plannya nak cari tempat makan.makan.dan balik.tapi bila dah kenyang.tenaga dah banyak rasa macam nak exercise pula.cehhh 'exercise' ok.bila dah round satu ground floor rasa tenaga banyak lagi ni,rugi kalau tak gunakan tenaga yang ada ni sebab kalau balik komfem online sekejap lepas tu terus matikan suis otak.ohh ok,boleh round first floor pulak.
bila dah sampai first floor ni ada dua kedai yang wajib saya masuk.kedai-kedai yang kalau saya sampai di jusco mesti rasa gatal nak masuk walaupun tak ada apa nak beli

1) POPULAR book store

memang dah tak ada apa nak beli sebenarnya,tapi disebabka dah masuk gatal jugak tangan ni,so beli a note book (70sen) & card holder (rm1.20) total = rm1.90 time spent = >30mins

haha


2) the LOVELY LACE


this is another cute store which sells cute english-style stuffs. all sorts of things lah, picture frames, clocks, kasut kanak-kanak, flowers, flower pots, signages, cactuses, key chains erggghhhh banyaakk dan kiuuuuutt.

berjalan punya jalan sampai 11.30 pm jugak huhu ok tenaga dah nak kering boleh balik rumah. masa on the way to exit jusco ternampak ini




whutt?? nampak tak?? GSC coming soon? memang before ni taka ada cinema dalam jusco.pandai betul diorang ni nak mengabiskan duit aku kan.

Tiada ulasan: