Selasa, 22 Februari 2011

first step done

Alhamdulillah.Niat nak ke kursus sejak tahun lepas akhirnya terlaksana minggu lepas.bercinta betul nak habiskan kursus 2 hari tu. 2 hari rasa macam 2 tahun sebab pergi kursus setelah lama tak masuk kelas.plus takde geng so pastinya terangguk-angguk kengantukan seorang :D

tapi tuhan tu Maha Mengetahui kan?oleh kerana Dia tahu yang aku akan tidur sepanjang kelas kalau takde geng maka dengan sifat Maha Pemurahnya Dia berikan aku seorang teman :D HUDA!! school mate yang super dah lama tak jumpa tak pasal-pasal jumpa masa kursus kahwin haha apa lagi banyak tu nak hapdet.kira the first session tu boleh kira missed la sebab lebih busy berhapdetan dengan Huda. Huda akan nikah a week earlier than me so most probably aku dapat attend dia punya wedding and she wont be abe to make it to mine sebab belah lelaki sama date dengan tarikh nikah aku,.eh bakal husband Huda tu ada sikit-sikit muka Jihan Miskin kiki tapi tak sempat nak cakap kat dia sebab bila dah sampai rumah baru jumpa nama Jihan Miskin. penat aku fikir masa dalam kelas tapi tak ingat.

so basically i'm now a certified candidate.tapi ini baru first step.baaaaaaaaanyyyyyaaaakk lagi nak kena prepare.dengan kerja aku yang busy memanjang ni ntah sempat ke tak buat perparation.haih

Tiada ulasan: