Jumaat, 23 Januari 2009

the second for 2009

I didn’t realize that I had been quiet for a while.not posting any post,not entering any entry.had been a silent reader too *sebenarnya the system yang sengal.each time nak drop comment tak boleh post so it leaves me not much option other than storing the comments in my engine* only realize it when some leave comments about it and looked at the archive.i was surprised.1 entry for 2009 haha and it has already been 23days surpassing 2009.oh that is hardly any. Well perhaps I’ve been busy organizing and managing my life.and eyeing what’s happening with others’ =D ramai sahabat handai yang dah ada their own blog so I was kinda busy reading them.

So still..presently unemployed.ermm temporarily ‘working’ for mommy.pendapatan tak tetap.bergantung kepad nasib.dan sampai sekarang tak dapat lagi job description.setakat ni yang aku dah buat were bayar bill, hantar duit pada nenek tiri aku at Muar, hantar and jemput adik pergi and balik latihan sukan and mengaji jugak, hantar hidayah pergi motivational courses, apa lagi eh..oh yep..i cook.EVERYDAY.yes huns EVERYDAY.what an astonishing statement isn’t it?haha and no surprise so far no body gets hurt =p LOL.i just think I better do something that can add value to myself rather than sitting around watching what happen with Rachel Ray, Jelita, Marina and Laila Majnun.

Well anyway, I’m getting diarrhea talking about work. Mari cakap tentang sesuatu yang bisa bikin aku senyum. Lagu sampai syurga won =D. that’s it.glad that he won.and to my surprise.he actually wrote it himself uhh what an art! And the performance was..wallah.somebody used to sing this.not to me.not to any body within my knowledge.just for someone I don’t even know who he’s singing for.

Ku membenarkan jiwaku tuk mencintaimu
Ku persembahkan hidupku tuk bersama kamu
Dan diriku untuk kamu
Belum pernah ku merasai begitu

Semua itu telah berlalu harapanku palsu
Dan mungkin hari yang satu terus ku tertunggu
Dihatiku..masih kamu
Belum pernah ku ingin terus menunggu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingiku
aKu fahami aku bukan terbaik tuk dirimu
Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya satu
hanya kamu

Ku membiarkan hatiku tuk merinduimu
Ku menghamparkan sakitku
Tuk tatapan kamu
Bersamamu..harapanku hilang dalam terang yang membutakanku

Dan segala yang ku ada
Ku berikan semua..untuk dirimu saja
Kumahu dirimu bahagia tuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna

Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku
Hanya satu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingiku
aKu fahami aku bukan terbaik tuk dirimu
Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu

7 ulasan:

Ani Azizah berkata...

what?
awk masak?
shaye teringat kacang buncis half cook yang awk masak dlu..
western gle..
lupe plak nk amek gmbo..
hehehe..

p/s : shaye jugak suke faizal tahir menang..yay!!

SalizaKadir berkata...

hahahahehhehehe tak ingat plak saye penah cook that SOOO western food tu ngeheheheh

p/s:nasib baik tak amek gambo =p

Tanpa Nama berkata...

oit x sangke siot ko masak..
lenkali tulis gak juadah per yg ko mskk... hehhehehe
arni =D

Ani Azizah berkata...

aceh ceh..buat2 lupe lak..
satu rumah gelakkan awak..
seb baik shaye tak makan kacang buncis..ngehee..
tapi kan shaye teringat sambal udang yang awak masak n tomyam mar lol..

p/s : saya vegetarian..saye tau masak sayur je..heheh..

zahidah berkata...

kau kena ajar aku yg xreti masak langsung nih!! =_=""""

luvmeteddy berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
SalizaKadir berkata...

arni - haha aku memang tak selalu masak tu keep it special =p skali ko rase sumpah nak lagi hahahahahah buat aku gelak.adoyai nak tulis eh juadah?takpe len kali aku bagi instruction camane nak masak tu skali.takde racun tikus.jangan risau.

luvlyhoneyluv - haaa mesti kamu teringat-ingat betapa sedapnye sambal udang saye masetu kan?? mar tu memang gifted.rasenye kalau die amik culinary art mesti senang pass =) eleh awak makan ikan keli.tulang ayam pun.vege la tu.

zahidah - haa bleh2 nati cuti sem amik short course ngan aku.aku ajar masak eh?okeh?alaaa masaakk..senang je *poyo takleh blah*