Rabu, 26 Ogos 2009

salam Ramadhan

selamat berpuasa pada semua =) .ye.saya mengaku belum pernah menunaikan solat tarawikh lagi setakat ni [untuk tahun ni okay] huhu.the day will come.soon.i hope.

okay.entry kali ni entry saje-saje membebel macam selalu.and kalini teringin nak bercakap pasal buka puasa =) actually sejujurnya pengakuan dibuat yang puasa kali ni tak semeriah sebelum-sebelum ni.kalau time belajar dulu bila sampai puasa je mesti excited.excited nak plan nak buka apa huhu [bercanggah sungguh dengan ajaran.tapi mengakulah sememangnya bila puasa,time buka adalah yang dinanti-nantikan] kalau time balajar dulu kat campus wajib ada bazaar yang kami panggil 'bazir' Ramadhan dimana kami akan beli makanan untuk berbuka macam takde hari esok.benda wajib yang aku akan beli tiap-tiap hari is air asam boi kaww.aku sangat dissapointed this year sebab susah sangat nak dapat air asam boi sedap camtu.nak gi bazaar kat segamat semata-mata kerana air asam boi adalah keterlaluan.semalam aku teringat yang dulu kami [housemates n me] selalu jugak beli nasik kerabu [aku panggil 'nasi semak' sebab aku rasaa semak gila nasik tu nak sumbat macam-macam] jadi semalam aku cubalah beli di bazaar depan jubli intan muar nih.hasilnya...hampeh.sekali lagi kecewa.the day before aku beli soto.emm hampeh jugak.tapi hampeh-hampeh pun habis jugak hihi.okay-okay.dah habis membebel pasal makanan kat bazaar.tak perlu mengeluh lagi sebab ada orang yang langsung tak dapat makan.kesimpulan sebenarnya aku rindukan student life dulu.rindu kawan-kawan yang sewel tapi kiut-kiut serta supportive.wei korang..aku rindu korang -_-''

2 ulasan:

Ani Azizah berkata...

a'ah..ko ingat x yang aku kne tggu berejam nak bli ayam gelek kt bazar yg dkt ngn arzhad baru tuh..mak aii..lme gle..huhu..air asam boi?uish..sdap gle..kt cni pn jarang jumpe darl..hmm..mmg la,rindu zaman study dlu..rindu kamu kamu kamu!

SalizaKadir berkata...

haha a'ah ayam gelek..sedapnye.tapi kalau sekarang dapat ayam gelak pun takkan jadi sesedap dulu -_-'

i mish everyone & everything