Ahad, 27 Mac 2011

Puteri Homestay

Sekarang sedang sibuk membina blog untuk abang azman untuk Homestay terbaru dia,Puteri Homestay. disebabkan abang azman lahir pada tahun 60-an dan pada masatu takde belajar computer disekolah,makanya saya yang lahir di tahun 80-an ini haruslah menyelamatkan keadaan mambantu masyarakat setempat dengan ilmu yang ada.ececeh tang 'masyarakat setempat' tu ada sedikit poyo ya.
Actually, abang azman ni ada banyak homestay and the latest one is this one lah. sekarang ni mash lagi dalam sesi pengenalan makanya harga sangat murah iaitu RM150 SAHAJA untuk satu hari. sangat murah untuk sebuah rumah yang ada 3 bilik, 2 toilets dan fully-furnished siap ada rice cooker, water heater dan segala bagai. Tapi as what i was told, harga ni akan meningkat ke harga yang akan ditetapkan nanti lah. Rasanya sekarang ni dah ramai yang prefer homestay daripada hotel,especially bila trip melibatkan family. iyalah, daripada sewa hotel 1 bilik double bed yang harga at least RM80 baik sewa satu rumah yang boleh memuatkan anak beranak mak ayah semua kan?
Kalau berminat boleh visit blog dia yang baru je terbina.memang sangat simple lah kan sebab semangat cari blog template belum datang hihi.
for more info, you can go to www.pu3homestay.blogspot.com

Tiada ulasan: