Ahad, 27 Mac 2011

tentang sesuatu

ada sesuatu yang berumah dalam kepala saya sejak 3 hari yang lepas
first-hand experience of my bestfriend
sesuatu yang susah nak diterima otak saya makanya saya asyik berfikir tentang alasan-alasan yang memungkinkan kejadian itu
sesuatu yang tidak pernah disangkakan
sesuatu yang sebelum ini saya percaya takkan pernah berlaku
sesuatu yang pelik
tiba-tiba jadi bingung tahu? macam blur lah.saya tahu saya selalu blur tapi blur yang ni memang blur habis sampai tak nampak langsung.gelap.dan akhirnya saya give up untuk mencari alasan setelah tengok cerekarama tadi :D kata-katanya macam ni
Allah berfirman : "boleh jadi kamu membenci sesuatu sedangkan itu baik buatmu.dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu sedangkan itu amat buruk bagimu"
dan
" mencintai tidak bermakna memiliki "
dan jugak
" kita merancang tetapi Tuhan yang menentukan "
simple je kan those 3 sentences.sesuatu yang kita dah lama dengar.tapi lupa untuk diaplikasi.
Jadi, tak ada apa yang pelik pun.semuanya mungkin.

2 ulasan:

Aliya berkata...

ko mengigatkan aku tentang sesuatu..sesuatu yg aku lupa..thanks scott :)

SalizaKadir berkata...

:) ure most welcome
life works this way kan?
one day you'll forget,and people will remind you and one day people will forget and you'll have to remind them :)