Selasa, 12 April 2011

fever,fever go away.come again another day.

2 hari demam setelah sekian lama tak demam.sangat menyeksakan.tambah lagi seorang diri di melaka.makan minum takde orang sudi nak jaga.kalau dekat rumah mesti dapat layanan first class dari mak T.T wah sedih hati ini. dah 2 hari makan tak teratur.bila lapar cari makanan like roti.ambil sekeping sapu dengan peanut butter and makan.lepas sejam lapar lagi makan apples pulak.2 jam lepas tu lapar lagi minum chocolate drink.lepas setengah jam lapar lagi buat campbell soup pulak.kira apa yang ada semua bantai je ikut turn.nasib baik lunch incik iqbal saya yang baik hati orderkan mcD delivery.




oh speaking of McD delivery,ada ke patut budak McD tu sms saya tiba-tiba seolah-olah sangat concern.soalannya seperti 'dah baik demam?' dan 'dah makan ubat?' waaahh sekarang McD memang ada bagi care service macam tu ke? kenapa tak hantar ubat terus ke rumah customer kan? baru betul care. memang silap lah.kan dah kena complain sekali terus ke HQ. pandai-pandai awaklah menjawab ye. saya memang tak suka bila phone number saya di ambil and di sms sesuka hati.rasanya seperti hak asasi saya terganggu.




kasihan jugak pada dia yang terlibat.but this is not the first time.i remember last time when i was in segamat,that delivery boy smsed me too.tapi masatu takde la report sebab malas nak peningkan kepala.but this time saya dah ada assistant untuk buat complain so mintak dia settlekan saje lah :D bagus kan?kiki


2 ulasan:

Aliya berkata...

teroknye demam ko saliza...cian ko ni..jgnla keje kuat sgt..then lagi satu padan muke bdk macdi tu..hahaha. salah org la dia kacau..

SalizaKadir berkata...

emm agak teruk jugak this time.until today pun tak elok lagi.mayb sebab dah lama tak demam.

memang silap besar la dan aku rasa dia pun menyesal besar..