Ahad, 25 Disember 2011

alamak 9 hari lagi!

9 hari lagi dah sampai hari lahir chubby hubby saya yang ke 27! oamigad omaigad.itulah sibuk melayankan perassaan sedih sampai 2 minggu sampai lupa birthday dia dah nak tiba.hadiah tak beli lagi pun.selalunya by this time saya dah tau nak beli apa atau memang dah bungkus pun.sebab saya tak suka kerja last minute (sebenarnya takut lupa).selalunya saya akan tipu sampai 2 januari cakap saya takde beli hadiah atau lupa beli hadiah biarkan dia bergelumang dengan perasaan sedih campur menyesal ada girlfriend tak ingat birthday haha but then sampai 3 haribulan *tadaaaaaaa ada hadiah rupanya :) huhu i love that semaiiiill (ejaan sebenar : smile) alahmak tapi this time memang betul-betul seriously takde hadiah lagi ni alahmak alahmak.apa nak beli ni?apakah apakah?

hmmmmm

Tiada ulasan: