Sabtu, 2 Mei 2009

aktiviti mendaki

my friends & i had a FUN gath semalam.

tak berapa ramai just about 11 of us daripada 41 planned.ye la sekarang masing-masing dah ada hal masing-masing yang perlu diuruskan.nak buat camane.just go on with the plan.

it was ok though.we really had fun =D swimming2..amik2 gambar dalam air guna marti punye water-resistant olympus *wewiit* makan gila banyak tak hengat.it was REAL FUN.the special thing is zack made us cuppacakes.kiut cuppacakes *pichas tak dapat nak upload lagi.still pada marti.will later*



semalam memang sangat fun.tapi bangun je tidur harini dah terasa effect duduk di bawah waterfall tu lama-lama.free spa la konon.harini habis satu badan sakit-sakit.and to make it worse harini aku kena kerja.so silalah imagine dengan back bones rase sakit and tangan rase macam dah keras.kena kerja from 9-5.seksa habis.alangkah bagusnya kalau boleh kerja sambil gulikgulik atas katil.rasanya seminggu kena tanggung sakit ni.balik je kerja sue call tanya pasal our night out but unfortunately i canno make it.which means i cannot see farrah before she gets back to shah alam.hummm~nak buat camane.it's between your mother & your friends.

rasanya lebih best kalau boleh upload gambar kat sini emm.

p/s : kawamkawan, aku sangat suka topic perbincangan kite masa on our way back to bp that night.sangat hangat okeh =D buat farrah terkena serangan jantung haha.

6 ulasan:

zahidah berkata...

wah! pegi waterfalls.bestnyee.. xD

fara_poda berkata...

apa perbincangan hangat korang tu?? nak tau gak.. ktorg dlm keta main teka teki nak ilangkan bosan.. teka teki bodo2..pastu gelak tak ingat... keta sampai terhenjut2.. haha..

SalizaKadir berkata...

zahidah - huhu mula2 memang best.besoknye je satu badan sakit2 sampai harini tak hilang weii..tobat

poda - hehe adela..sensitive sket nak citer kat sini kene mintak approval dari farrah ngehehe

butterfliesinthestomach berkata...

haluuuu,aku dgr name aku di sebut di sini...hhehehhe...huh,anda suke topic mlm itu?????huh,rase cam jantung aku terjatuh dlm kete naza z tue.sbb kwm2 aku yg membuatkann benda itu sgt hangat n menyeramkan....JANGAN BIO KAN MISTERI MENYELUBUNGI ANDA'..hahhahha

R e b e l berkata...

wei aku nak letak gmbr2 reunion... tp, ala boleh ke ltk gmbr mandi2 tu? mtnk kebenaran dl ni (kalo yg lain2 baca, ye aku copy dan paste hahaha)

SalizaKadir berkata...

butterfliesinthestomach - biar aku cakap kat sini terangterangan.mesti ko rase jantung ko dah meletop kan??hehe

rebel - aku ok je.weii aku pun nak gak pichas tu