Khamis, 7 Mei 2009

haila iphone

harini aku kerja half-day.petang baru masuk sebab ade benda kena settle di Muar.aku drive alone to muar dalam pukul 8.50 am.hujan.traffic.dalam pukul 9.50 sampai ke destinasi huhu took just an hour.was an achievement sebab aku sangatlah tak familiar dengan bandar muar tu.benda yang perlu di settlekan tu cumalah makan masa about 20minutes saje RUPENYE.tapi masa yang aku amik to get back to BP was about one and a half hour.sebab.aku sesat!aku rase hampir 10 orang aku tanye before dapat jalan yang betul and aku recognize.and that was the point where i hope my handphone is gps-supported!haissh.lalu dalam masa aku sesat tu sempat lagi berangan memiliki sebuah iphone 3g.rasa diri sangat stylo okeh dan educated dan intelligent dan hot juge haha.tapi sebenarnye sejak kebelakangan ni aku memang selalu berangan owning an iphone.bukan masa sesat pagi tadi je.

makanya.kesimpulan daripada entry kali ni.mungkinkah ada sesiapa yang teringin nak menghadiahkan aku iphone untuk birthday tahun ni?aku dah puas berangan dah ni.

p/s:satu pengakuan jujur di blog - aku tipu bos aku untuk masuk half day arini.aku kata aku nak pergi clinic dan akibatnya petang tadi perut aku sakit ntah kenapa.haissh.mintak mahap bos -_-

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

oit...
aku ader dgr ari2 iphone ni bukan leh wat kol org...
so aku x sure la..
aku tgk remaja ari2..
die ckp iphone ni sumer ader mp3, mp4,pas2 leh surf intenet...
cume x leh kol jer..
aku pun berangan gak nak iphone tu..
tp bile dgr x leh kol x jd aku..
so skunk aku berangan nak blackberry plak..
scott leh x bg aku satu...
huhuhuhhu
xoxoxox :) arnie

SalizaKadir berkata...

hah!ye ke?issshh musykil aku nih.nak g komfem ar camni.gile smart aku tengok.aritu aku g maxis orang siap q semata-mata nak pegang iphone tu

a'ah blackberry pun smart weh
aku bagi ko 1 patu ko bagi aku 1
amacam??hehe

Tanpa Nama berkata...

hahahaha..
bg ko satu..
aku pun nak bagi satu kat diri aku pun x bper nak yakin..
nak bagi kat ko..
hahhaaha..
x pe la tgu la gaji aku cecah 10k satu bulan ker..
hahhhhaa
tp aku nak blackberry uuhuuhuh..
x dpt blackberry blueberry wat mkn pun leh la..
xoxoxo :)