Sabtu, 16 Mei 2009

infectious macam H1N1

i hate working saturday.
hati menjadi sangat marah dan menyumpah-nyumpah bila la nak sampai july.
lagi-lagi bila kawan-kawan call diwaktu aku berkerja and 'scott ko kat mane?weii orang gila je keje ari sabtu ok' atau 'wallawey..bangla pun cuti ari sabtu ok' adoila membuatkan mataku berkaca-kaca menahan kemarah terhadap bos aku.kalau la boleh aku lemparkan pelempang ke mukanya tapi dah selalu dah aku lempang muka dia sebenarnye [dalam otak aku]

to make things worse.aku dengar besok [sunday] accounts department kena kerja.tapi oleh kerana heads aku takde cakap apa-apa before balik tadi,aku anggap berita tu takde kaitan dengan audit department.dan dengan bijaknya aku telah mematikan henfon ya *huahuahua.yes!yes!nasib baik aku bijak* ok drop this.



dan ini-ini adalah apa yang aku dapat kelmarin


yes.wedding invitation cardS [perlu di highlight 'S' tu]



diyana & dayana's [31st may]

&


ila's [6th june]


ada lagi 1 tak sampai ni.amy's
haila.ngeri betul bila tengok kawan-kawan dah ramai yang kawen ni.orang kata kawen ni macam penyakit berjangkit.bila sorang dah kena kawan-kawan yang lain tak lama lagi dapatla penyakit tu.lagi ngeri bila dengar macam tu.harap-harap lambat la sket BFF aku terkena penyakit ni.terasa banyak lagi yang nak dibuat yang akan jadi a bit troublesome kalau nak dibuat bila dah ada title 'wife' *zack,jangan lupa janji yang pernah kau lafazkan dulu* but the main thing is are you well-prepared to be a wife?emm~rasanya aku kena beli buku & study how to be a good wife one day.masih rasa aku lebih mahir menjadi 'anak yang baik'.

p/s : noris is pregnant!

10 ulasan:

R e b e l berkata...

weh, link aku dua2 sih. ngehehehe... sama je isi tu, cuma yg english tu cam di anak tiri kan sikit.

aku pun nak cari buku 'complete idiot's guide to become a superhot wife', tak pun 'being a wife for dummies', agak2 ada x?

butterfliesinthestomach berkata...

ade lah weh..aku rase la weh..cube2la tgk2 kat bookstores tuh.....

butterfliesinthestomach berkata...

opss,nak tambah lg skitt...bile la aku nak berjangkit nihhhhhhh?....hehhehehe

SalizaKadir berkata...

rebel - ala saje je link manetau one day nati aku kene alzhimer tak ingat address blog ko haha.

weh title buku pun rebel.ape kate ko je yang tulis buku tu.nati aku beli =D

butterfliesinthestomach - tu la aku pun tetunggu-tunggu bile la farah nak dapat penyakit tu =D

luvmeteddy berkata...

wahhhh...bile la nk berjangkit bak kate farrah...hahah..adoii...ngeri siot..keke

luvmeteddy berkata...

wehh..ko ckp harap2 lambt sket la BFF aku terkena pnyakit tuh???iusk...ade ke???tak patot btol..haha..awat aku xdpt kad kembar tu?hahaha...mak aku ngndam die ye..

luvmeteddy berkata...

ehh..ttinggl lagi..weh..jnji ape weh??haha *blur*

SalizaKadir berkata...

luvmeteddy - adoyai zack ko buat-buat tak ingat eh.sekeh kang.ko kate taknak kawen dulu kan.kawen lambat-lambat sket nati tk cukup korem nak bejimba.ni noris dah ade baby memang sah-sah satu nama kene cross.

ye la BFF:korang la!tapi kalau korang sume dah nak menamatkan zaman bujang takkan aku sensorang nak terkontangkanting kan.i follow u la

butterfliesinthestomach berkata...

one of my guy fwen pna ckp kat aku,'Farrah,jodoh tak dtg bergolek dari langit.Kalo die jatuh dr langit,senang la.kite tinggal sambut jek.Kite kene cari,berusha'.Aku dah,hek'ala..blurrr...

SalizaKadir berkata...

betul2! maknanya dia nak cakap 'look at me farah.i'm standing here can't u see?takyah cari2 dah'