Ahad, 10 Mei 2009

mother's day entry

10th May

i bought mommy a watch thia time around.
a very impulsive bought.i took less than 15minutes to decide sebab memang dah gile tak sempat nak choose.i got to rush hari tu.i was really worried that mommy wont like it.so the first thing aku tanya bila bagi the present was 'mak suka tak??betu-betul suka tak?' and she replied 'OF COURSE!' hah~what a relief [ala kalau dia tak suka pun mestila dia cakap suka kan.dah anak dia bagi.but i dont care.that is what i wanted to hear]

harini kami sefamily balik rumah nenek di Kulai.but mommy didnt get anything for nenek.hadiah dia pada nenek was a lunch meal.mommy cooked.ye la selalunya memang nenek aku yang akan masak setiap kali anak dia balik.even if anak-anak tak bagi dia akan tetap nak masak.so this time kitorang paksa dia supaya tak masak [tapi dia masak jugak for breakfast.haila nenek]

and harini nenek asyik brecerita kisah-kisah susah dia masa muda-muda dulu.macamana nak jaga anak sambil kerja and pada masa sama menjaga suami yang banyak kerenah *siap bagi aku tips huhu cayalah nenek!!!* kalau aku lah jadi dia.ntahlah.

and kalini jugak for the first time aku wish mother's day to cik ana *she's 5-month pregnant* so aku wish 'selamat hari bakal menjadi ibu' hehe.tak sabar nak tunggu her baby this september.

4 ulasan:

zahidah berkata...

wah! ur grama, cool huh~
hehehe... happy belated mother's day to ur mum. bestnyer kamu bole bg present kat ur mum. oh jeles! T_T""""

luvmeteddy berkata...

ngeee..tahniah..anda dpt mbeli jam utk mak anda..duit krja anda ehh..hehe :P

Aliya berkata...

mesti terharukan mak ko?...baik ati betul la ko ni..ape kate ko kumpul duit lagi bebnyk, nanti besday aku ko bgla jam guess ke, beg prada ke or ape2 brandla yg cam mahal..k kire ko setuju la ea..time kasih bbyk ea scott.Sopan x ayat aku mintak hadiah?
hehehe..

SalizaKadir berkata...

zahidah - hehe my grandma's hawt too bukan cool je [mati aku kalau doa tau aku cakap camni]

luvmeteddy - iye wei.dwet gaji.puas hati aku dapat bagi dia present.actually mmg every mother's day aku bagi but salu takde la mahal.anyway,takpela sekali mahal.i dont celebrate father's day.

aliya - oh TERSANGAT sopan okeh cik aliya.boleh al untuk ko pape pun boleh.apartment 10 tingkat [punye gambar] pun aku boleh belikan.